نوشته شده توسط : elham

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده که شامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحد مسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

این مجموعه شامل انواعی از سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .

مرکز تجاری خیام مشهد

این مرکز تجاری در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، بیمه و حمل و نقل بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد .مسافران تور تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز تجاری خیام مشهد

مسافران تور مشهد می توانند برای تهیه مایحتاج خود و همچنین خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند .

مطالب مرتبط:

مرکز تجاری خیام مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد,معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,مراکز تفریحی مشهد,معرفی مشهد,بازدید از مشهد,درباره مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگران  تور مشهد نوروز 1395را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ


هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن استفاده نمایند.

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21


هتل آپارتمان ترنم مشهد

 یک هتل آپارتمان سه ستاره می باشد که  در چند قدمی حرم مطهر (کمتر از 50 متر تا حرم ) یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمانهای مشهد نسبت به حرم مطهر میباشد و مکانی مناسب برای اقامت و استراحت گردشگرانتور مشهد دی 94است که در 8 طبقه با 40 واحد اقامتی شامل 16 سوییت 2 تخته ، 16 آپارتمان یکخوابه 4نفره و 7 آپارتمان دوخوابه 6 نفره باضافه یک ، سونا و جکوزی و با چشم انداز منحصر به فرد حرم مطهر.آماده پذیرایی از مهمانان و زائرینتور مشهد بهمن 94می باشد .

امکانات هتل آپارتمان ترنم مشهد

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره , اینترنت در لابی , نمازخانه, چایخانه سنتی , سونا , سرویس تا حرم , صبحانه , رستوران , آسانسور , خدمات خانه داری , تاکسی سرویس , کافی نت , گشت درون و برون شهری .


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانانتور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اذبه های دیدنی خراسان رضوی

بقایای شهر کهن نیشابورمشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده.گردشگران تور مشهد نوروز 1395 حتما از این شهر دیدن فرمایید.


اخلومد  (اخلمد)مشهد

 اخلومد  (اخلمد) مشهد


اخلمد در مسير جادهمشهدقوچان و به فاصله 84KMمشهدقرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .تور مشهد زمستان 94


گنبد خشتي مشهد

 اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد. تور مشهد دی 94


آرامگاه فردوسی توس مشهد

 آرامگاه فردوسی توس مشهد



آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استاد طاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید. تور مشهد بهمن 94


پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده که اکثر مسافران تور مشهد نوروز 95جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهداز علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستورانهای معروف مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافرانتور مشهد نوروز 1395  می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

 


رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است . این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد زمستان 94این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 95 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد زمستان 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد عید 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

هتل پردیسان در تور مشهد عید 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانانتور مشهد 95، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,بهترین هتل های مشهد,معرفی هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,اماکن دیدنی مشهد,معرفی مشهد,بازدید از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد زمستان 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

نظرات درباره هتل مینو مشهد؟

 هتل مینو تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 96 اتاق برای رفاه میهمانان تشکیل شده است. هتل مینو در خیابان امام رضا(ع) و مابین امام رضا 16 و 18 قرار گرفته که به حرم مطهر رضوی بسیار نزدیک است. همچنین هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل فرودگاه و نیز در فاصله 20 دقیقه ای از آن راه آهن واقع شده است.

 از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد 94 می توان به لابی، کافی شاپ، ماهواره، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، نمازخانه و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل مینو مشهد بازدید نمایید


کیفیت هتل هلیا مشهد؟

هتل هلیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی و... اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل هلیا مشهد بازدید نمایید.


هتل لاله مشهد چند ستاره است؟

هتل لاله تور مشهد 94 در گروه هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و دارای 101 اتاق و سوییت می باشد. در هر واحد این هتل 2 سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. هتل لاله در خیابان کوه سنگی مشهد قرار دارد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خودپرداز، سالن کنفرانس، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، رم سرویس و... اشاره داشت.

 آدرس: مشهد، خیابان کوه سنگی، نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل لاله مشهد بازدید نمایید.


مشخصات هتل جواد مشهد؟

هتل جواد تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1389 افتتاح شده است. هتل جواد در مجموع دارای 105 اتاق می باشد.حرم مطهر رضوی در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه می گردد. این هتل در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان از لابی، رستوران، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت، اینترنت در لابی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، گیم نت و... نام برد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل جواد مشهد بازدید نمایید.


آدرس هتل ایران مشهد؟

هتل ایران تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل 10 طبقه می باشد و در مجموع از 164 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل ایران در خیابان خسروی مشهد احداث شده است و یک بار در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. این هتل دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، تهویه، تلویزیون، آسانسور، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، تلفن، یخچال، کافی نت، خشکشویی، مینی بار و... می توان اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل ایران مشهد بازدید نمایید.


قیمت هتل آسیا مشهد؟

هتل آسیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فرودگاه بین المللی 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. در ابن هتل در مجموع 157 اتاق وجود دارد. امکانات این هتل شامل آسانسور، لابی، سالن كنفرانس‌، صندوق امانات اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور، استخر، سونا، جكوزی، پاركينگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل آسیا مشهد بازدید نمایید.


آدرس هتل الماس مشهد؟

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.


نظرات درمورد هتل فردوس مشهد؟

هتل فردوس تور مشهد 94 یکی از هتل های 4 چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل 8 طبقه در سال 1388 احداث شده است. در این هتل 96 اتاق و سوییت برای رفاه میهمانان وجود دارد. هتل فردوس در فاصله 300 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم محسوب می گردد. رستوران این هتل 250 نفر و کافی شاپ آن 45 نفر ظرفیت دارد.

 امکانات این هتل می توان از کافی شاپ 24 ساعته، گشت درون شهری و برون شهری، سالن بیلیارد، صبحانه در بام هتل، اتاق بازی کودکان، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها و... نام برد.

 همچنین اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد.

 آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا هشتم

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل فردوس مشهد بازدید نمایید.


امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش تور مشهد 94 جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.


مشخصات هتل توس مشهد؟ آیا هتل توس هتل خوبی هست با نه؟

هتل توس تور مشهد 94 جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.


 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: سوال های متداول درباره هتل های مشهد , معرفی هتل های مشهد , درباره هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تارا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در مجموع دارای 116 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. هتل تارا در سال 1374 احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر رضوی می باشد به طوریکه حرم امام رضا(ع) در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. مسافران تور مشهد 94 می توانند از بالکن اتاق هتل می توان صحن شیخ طوسی را مشاهده نمود. هتل تارا در خیابان شیرازی معروف به بالا خیابان واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، آسانسور، کافی شاپ، ماهواره، لاندری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سونا، جکوزی، بیلیارد، اعلام حریق، کافی نت، پارکینگ، اینترنت ویژه مسافران تور مشهد 94 و... اشاره نمود.

آدرس : مشهد، خیابان شیرازی، حدفاصل ميدان شهدا و چهار راه شهدا

 

تصویر هتل تارا مشهد

تصویر هتل تارا مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی و نیز موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل تارا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل تارا مشهد؟ , کیفیت هتل تارا مشهد , موقعیت هتل تارا مشهد , نظرات درباره هتل تارا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
قیمت اتاق در هتل الغدیر مشهد؟

هتل الغدیر تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل یکی از نزدیکرین هتل های به حرم مطهر رضوی است که فاصله آن تا حرم حدود 5 دقیقه می باشد. در این هتل 300 اتاق و سوییت برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد وجود دارد. فرودگاه مشهد با این هتل 30 دقیقه فاصله دارد. هتل الغدیر در میدان شهدای مشهد و روبروی باغ نادری واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، تهویه، فروشگاه، آسانسور، فکس و کپی، خودپرداز، خشکشویی، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، کافی نت، اینترنت در لابی، صندوق امانات ویژه مسافران تور مشهد 94 و ... اشاره داشت.

آدرس: چهارراه شهدا، مقابل باغ نادری، هتل الغدیر

 

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی و نیز موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الغدیر مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: قیمت اتاق در هتل الغدیر مشهد؟ , کیفیت هتل الغدیر مشهد , موقعیت هتل الغدیر مشهد , نظرات درباره هتل الغدیر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع در تور مشهد مرداد 94 باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق برای مسافرین تور مشهد شهریور 94 پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 رستوران پسران کریم واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در مراجعه به این رستوران مجلل در تور مشهد شهریور 94 این غذای خوشمزه را حتما تست کنید .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پسران کریم در مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

غار زری در 9 کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد، در مسیر روستای گلستان و کوهستان‌ های اطراف رودخانه قرار دارد. دهانه‌ی این پدیده طبیعی در ارتفاع 10 متری زمین به سمت غرب قرار گرفته است. مسیر غار دارای پیچ و خم‌های بسیاری است و درون غار فاقد منابعی آبی است. بازدید از این غار بسیار آسان است و وسیله‌ی نقلیه برای رفت و آمد مسافرین تور مشهد تابستان 94 نیز وجود دارد. ارتفاع این نقطه از سطح دریا 1010 متر است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غار زری در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

کوهستان پارک شادی مشهد در سال 1370 در زمینی به وسعت 18 هکتار در انتهای بلوار وکیل آباد به بهره برداری رسید . این مجموعه فرهنگی و تفریحی شامل امکانات تفریحی و دستگاههای مجهز جهت بازیهای متنوع و مهیج ، نمازخانه ، پارکینگ ، مرکز فوریتهای پلیسی ، بانک ، فضای سبز ، غرفه های فروش موادغذایی ، محل استراحت خانوادگی ، ساختمان های اداری و نگهبانی می باشد که پذیرای تعداد بی شماری از مشهدی ها و گردشگران تور مشهد شهریور 94 است که به قصد تفریح به این پارک مراجعه می کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کوهستان پارک شادی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل آبان مشهد واقع در بلوار پیروزی مشهد از هتلهای چهار ستاره با موقعیت مکانی مناسب جهت دسترسی به بخش های مختلف شهر مشهد و با امکانات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد مرداد 94 می باشد. فاصله هتل تا حرم مطهر 40 دقیقه با ماشین است و قوانين هتل براي اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بهاء و كودكان بالاي پنج سال هزينه يكنفر بزرگسال محاسبه مي گردد. اين هتل مجهز به سالن آمفي تآتر، فضاي تابستانه، كافي شاپ 24 ساعته، سالن ورزرشي، رستوران، اينترنت وايرلس مي باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد در خیابان خسروی نو مشهد اواقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حرم مطهر رضوی 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در این هتل رستورانی با ظرفیت 300 نفر وجود دارد. همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل  فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد واقع شده است. هتل جنت در لابی و نیز در اتاق برای مسافران تور مشهد مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، جکوزی برای مسافران تور مشهد، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، سونا، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، چایخانه، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، کافی شاپ،  استخر، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، خدمات خانه داری، نمازخانه، اتاق جلسه برای مسافران تور مشهد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر هتل جنت مشهد

تصویر اتاق هتل جنت مشهد

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جنت مشهد , هتل های لوکس مشهد , بهترین هتل های مشهد , معروف ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد که به مسافرین تور مشهد 94  ارائه می شود.

هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیا مشهد 4 ستاره, هتل های 4 ستاره مشهد, معرفی هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر. در تور مشهد 94 سری هم به این مرکز خرید بزنید

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

  بازار حکیم مشهد

 


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, معرفی مشهد, درباره مشهد, بازدید از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 باغ ملی مشهد



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد امروزه این باغ یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد به شمار میرود. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ ملی مشهد, معرفی مشهد, درباره مشهد, بازدید از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 هتل سلام مشهد 4 ستاره


هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران ميهمانان تور مشهد 94 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد 4 ستاره, هتل های 4 ستاره مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در قسمت ورودی حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره تور مشهد می باشد. این هتل تنها در فاصله 150 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. هتل مدینه الرضا مجموعا 400 اتاق و سوئیت دارد. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد نیز 25 دقیقه با این هتل و مسافران تور مشهد فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران گردان، انبار بار و چمدان، خدمات نگه داری از اطفال، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، اتاق تنیس، میز بیلیارد، باشگاه ورزشی، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس برای مسافران تور مشهد، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، کتابخانه، مرکز خرید برای مسافران تور مشهد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر رستوران هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر اتاق هتل مدینه الرضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد, معرفی هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد, بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب تور مشهد در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره می باشد. مساحت این هتل 3686 متر مربع است. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. همچنین حرم مطهر رضوی در نزدیکی این هتل و مسافران تور مشهد و در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل کوثر ناب مجموعا 51 اتاق دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، آسانسور، لابی، روم سرویس، ماهواره، لاندری برای مسافران تور مشهد، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

تصویر هتل کوثر ناب مشهد

تصویر اتاق هتل کوثر ناب مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر ناب مشهد, معرفی هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد, بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان تور مشهد در یکی از شاه راه های اصلی مشهد و در حاشیه بزرگراه کلانتری قرار دارد و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجموعا از 162 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 33000 مترمربع می باشد. یکی از ویژگی های این هتل 20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های آن استفاده از مجموعه آبی به صورت رایگان برای مسافران تور مشهد است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق جلسه برای مسافران تور مشهد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر لابی هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر سالن کنفرانس هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

تصویر هتل پردیسان مشهد

تصویر اتاق هتل پردیسان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد, معرفی هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره تور مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد و مسافران تور مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات برای مسافران تور مشهد، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد, معرفی هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد, بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه هاي گردشگري و حرم مطهر امام رضا عليه الاسلام نزديك مي باشد. هتل عرش مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره مشهد مي باشد كه به حرم مطهر امام رضا به راحتي امكان پذير مي باشد.گنبد خشتي, مقبره پيرپالان دوز، مدرسه پريزاد به هتل عرش مشهد نزديك مي باشد. هتل عرش مشهد با موقعيت مكاني مناسب و قيمتي مناسب در خيابان كامياب واقع شده است و كمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعايت زيباسازي  , اصول امنيتي، و كاربردي تلاش نموده است تا محيطي مطلوب و دلنشين براي تورمشهد فراهم نمايد.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد, هتل های خوب مشهد, بهترین هتل های مشهد, معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آرامگاه پير پالان دوز مشهد

آرامگاه پير پالان دوز مشهد آرامگاهي با گنبدي زرد و آبي رنگ مي باشد كه داراي تركيبات بسيار زيبايي مي باشد كه آرامش دلنشيني را ايجاد كرده است . مسافران تور مشهد از بازديدكنندگان اين آرامگاه زيارتي مي باشند .پير پالان دوز مشهد چشم داشتي به مال دنيا نداشت , انتخابش خدا بود و خداوند هم او را به جايگاه بزرگي رساند. آرامگاه پير پالان دوز مشهد از زيارتگاه هاي قديمي شهر مقدس مشهد مي باشد. آرامگاه پير پالان دوز مشهد در آغاز در انتهاي خيابان نواب صفوي در دوره سلطان محمد خدابنده ايجاد شد , سپس اين آرامگاه بعد از انقلاب بازسازي شد و حالا زيارتگاهي آرام بخش در فضايي زيبا مي باشد كه مسافران تورمشهد جذب اين آرامگاه زيبا مي شوند, آرامگاه پير پالان دوز مشهد داراي گنبدي به شكل پيازي با ايواني آجري و كاشي هاي فيروزه اي بسيار زيبا ساخته شده است و به شكل چهار ضلعي مي باشد. آثاري از نقاشي هايي كه به دوره صفويان مربوط مي باشد بر روي سقف ديده مي شود . به اين دليل پير پالان دوز شهرت گرفته است كه براي گذراندن معاش خود پالان دوزي مي كرده است. اين آرامگاه همانند آرامگاه حر عاملي  از 4 آرامگاهي مي باشد كه به حرم امام رضا (ع) نزديك مي باشد و در ضلع شرقي خيابان نواب صفوي واقع شده است. 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه پير پالان دوز مشهد, دیدنی های مشهد, بازدیداز مشهد, معرفی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

مطالب مرتبط :

بازار جنت مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی مسافران تور مشهد بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد



 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد


 

مطالب مرتبط :


تور لحظه آخری مشهد
تورمشهد
تور مشهد 94
هتل جواهری مشهد
هتل جهان مشهد
هتل عرش مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است که مسافران تور مشهد به راحتی می توانند به این مجتمع دسترسی داشته باشند. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

 

مطالب مرتبط :


تور لحظه آخری مشهد
تورمشهد
تور مشهد 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . مسافران تور مشهد عموما از این مرکز خرید بازدید می کنند و مورد توجهشان می باشد.

منبع : مراکز خرید مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 

 

آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد یا شاهزاده اسماعیل در فاصله 30 km مشهد مقدس از طرف شهر نیشابور و در روستای زیبای امان‌آباد قرار گرفته است. در مجاور عمارت آرامگاه زائرسرایی برای استراحت و خواندن نماز برای مسافران تور مشهد ایجاد شده است. برای آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد ضریح جدیدی نصب شده است که بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. بر طبق شواهد و مدارک نسب امامزاده اسماعیل مشهد به امام حسین علیه السلام می باشد .

 

 

 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد



 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.


 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.


منابع مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

راه‌اندازی شبکه ملی زیارت مشهد منتفی شد

اگرچه برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی شبکه صورت گرفت و مکانی هم در سالن صبا برای آن فراهم شد، اما در جابه جایی مدیریت صدا و سیما و سیاست‌های ابلاغی مبنی بر چابک‌سازی سازمان و پرهیز از توسعه کمی، بنا شد راه‌اندازی این شبکه منتفی شود

 

حجت‌الاسلام علی نهاوندی اظهار کرد: پیشنهاد شبکه ملی زیارت در سال 90 در کارگروه ملی زیارت به ریاست رئیس‌جمهور وقت، تصویب و قرار شد منابعی از استان و کشور به این امر اختصاص یابد که متأسفانه در دوره‌های گذشته به دلیل عدم اختصاص کامل بودجه زیارت توسط استانداران سابق، این امکان صورت نگرفت. ضمن اینکه از همان ابتدا پیگیری‌های سازمان برای تأمین زیرساخت‌ها ادامه داشت.

 

وی ادامه داد: در اواسط سال 92 با پیگیری‌های صورت گرفته، این امر مورد توجه رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت و قرار شد 10 میلیارد تومان از اعتبار لازم برای راه‌اندازی این شبکه توسط استان تأمین شود. در دوره استانداری آقای رشیدیان یک تفاهم‌نامه امضا و بر اساس آن قرار شد این اعتبار تأمین شود. در قالب این تفاهم‌نامه دو میلیارد تومان از کد برنامه‌های این سازمان که برای واحد سیار تأمین شده بود توسط استانداری و چهار میلیارد تومان هم توسط شهرداری به شبکه ملی زیارت اختصاص یافت که متأسفانه با تأخیر واریز شد و تا 26 روز قبل از جابه جایی آقای ضرغامی مسکوت ماند.

 

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: اگرچه برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی شبکه صورت گرفت و مکانی هم در سالن صبا برای آن فراهم شد، اما در جابه جایی مدیریت صدا و سیما و سیاست‌های ابلاغی مبنی بر چابک‌سازی سازمان و پرهیز از توسعه کمی، بنا شد راه‌اندازی این شبکه منتفی شود. اگر اقدامات استانی به‌ویژه تخصیص منابع استانی به موقع انجام می‌شد تاکنون شاهد شبکه ملی زیارت بودیم.

 

نهاوندی اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان رضوی طی نامه‌ای به استانداری و شورای شهر اعلام آمادگی کرده است که بودجه اختصاصی به این امر را بازگرداند و از شورای شهر مشهد خواسته شده است همانگونه که در مسائل فرهنگی و اغنا فرهنگي مسافران تور مشهد  پیشگام هستند، بخشی از این بودجه به مقوله فرهنگ زیارت در شبکه پایتخت معنوی ایران اختصاص یابد تا بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری به سمت تولید محتوای کیفی برود. ما تلاش خود را در زمینه راه‌اندازی شبکه ملی زیارت انجام دادیم و همه رسانه‌ها و کسانی که در این امر ما را یاری کردند نهایت سپاسگزاری داریم.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: راه‌اندازی شبکه ملی زیارت مشهد منتفی شد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94

 

محمد سهیلی در ارتباط با دلیل افزایش قیمت تجاری موقت در شهر مشهد اظهار داشت: افزایش یکباره به این دلیل بود که در سه سال گذشته هیچ افزایشی در این ارتباط صورت نگرفته بود.

 

وی افزود: افزایش تجاری موقت با توجه به كثرت مسافران تور مشهد برای سال 94 افزایش معقولی بوده اما این افزایش مبتنی بر درآمدی است که برای بهره‌بردار دارد و همچنین واحدهای تجاری هزینه‌هایی همچون مباحث ترافیکی و زیرساخت‌ها لازم برای سرانه یک متر مربع را به شهر تحمیل می‌کند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: در این ارتباط پیش‌بینی که صورت گرفته بر اساس آنچه که شهروند پرداخت می‌کند بسیار محدوده بوده و حدود 30 درصد از کل بهره‌‌ای را که از آن می‌برد به شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.

 

سهیلی تصریح کرد: قیمت‌هایی که هم‌اکنون برای بهره‌برداری موقت پیش‌بینی شده رقم‌های بسیار پایینی است و به شهروندان نیز اعلام شده که اگر به قیمت‌ها اعتراض دارند با رقم کارشناسی 30 درصد این رقم از اجاره دریافت شود که به ندرت بهره‌برداری حاضر به این کار می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد گفت: پیش‌بینی من این است که اگر برای سال 94 رشدی در این ارتباط در نظر گرفته شود، رشدی معادل 20 درصد اعمال شود.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: افزایش 20 درصدی قیمت تجاری موقت در مشهد در سال 94 ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جواد ستاری در ارتباط با آلایندگی فرودگاه مشهد اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که کارشناسان به ما اعلام کردند یک هواپیما معادل 3 هزار خودرو آلایندگی دارد.

 

وی افزود: معمولا در همه جهان فرودگاه‌ها در خارج از شهر احداث می‌شود و البته زمانی که فرودگاه مشهد احداث شد این فرودگاه خارج از شهر مشهد قرار داشت و امروز با توسعه شهر فرودگاه هاشمی نژاد مشهد جزئی از شهر مشهد شده است.

 

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: فرودگاه هاشمی‌نژاد باید با تلاش مدیران دولتی و شهری به خارج از شهر مشهد انتقال یابد که البته زمان نیز در این ارتباط بسیار مهم است زیرا با توجه به كثرت ورود مسافران تور مشهد از طريق هوایی آلودگی این فرودگاه برای شهر مشهد با توجه به تعداد پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد بسیار بالا است.

 

ستاری تصریح کرد: متاسفانه امروز ما شاهد توسعه این فرودگاه هستیم که باید جلوی آن گرفته شود و موضوع دیگر این است که متاسفانه خط یک قطار شهری مشهد نیز به فرودگاه می‌رسد و در واقع سبب توسعه بیشتر این فرودگاه می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: این فرودگاه باید به صورت کامل به خارج از شهر مشهد انتقال یابد و البته می‌توان در ابتدا پروازهای خارجی و حجاج به فرودگاه جدید انتقال داد و سپس تمام پروازها را به فرودگاه جدید منتقل کرد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باید به سرعت به خارج از شهر انتقال یابد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد